Fail

Haha, vilket fail dt blev igårkväll ¨då! Skulle ju till Daniela på kvällen men vem tror ni somnar framåt fem och vaknar klockan 8 typ? Jo jag. Så där kände jag att set skulle bli lite väl sent att först sminka mig, fixa håret, byta kläder och sen åka ut till henne. Så jag struntade i det och blev kvar här i stan ist.

Idag ska jag in till Öster för att kolla på H&M och typ MQ om det finns något roligt där. Blir kanske en sväng ner till biblioteket om jag känner att jag har lust. Ska ju ändå lämna tillbaka Dvärgen så att jag inte får en avgift igen :P Adam har iaf lyckats fixa min iPod så jag slipper åka till Elgiganten och be dom om hjälp.

Har ju inte kunnat lägga in ny musik på den sen mamma flyttade med sin dator (15 månader sen....) Jag vet, jag är seg med att ta tag i en del saker, men nu är det löst iaf!

I eftermiddag blir det mamsen. Ikväll, fest? Vem vet?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0