Dans och fysikprov

Haha, vi fick tillbaka våra fysikprov idag. Var ju helsäker på att jag skulle få VG, men inte då! Jag fick ta mig tusan MVG! Höll på att tappa hakan. Lennarts bedömningar är ju lite roliga kan man lugnt säga... Det gör inget om man har skrivit helt åt helvete fel, utan han tycker att det som räknas är om man har ett resonemang som går att följa. Lite skumt, men kanske ändå bra för min del?? ;P
Dock så har vi fysikprov igen om typ två veckor. Har vi på NV något liv? Tror inte det va? ;)

På idrotten dansade vi. Cha cha och vals. Fan vad kul det var! Äntligen har killarna växt upp lite, så de anstränger sig verkligen och är seriösa =) Tänka sig att dom kunde växa upp dom med ;)

Efter skolan var jag på banken och fick tag i en dosa så att jag kan hålla koll på mina konton hemifrån. Shysst! När jag kom hem pluggades det matte för fulla muggar. Varavde varje tal med ungefär fem pepparkakor :) Hittade en gammal pepparkaksburk i skåpet. Mums!
Har även lyckats skriva lite på engleskan. Är faktiskt ganska nöjd nu. Sweet =) Kanske inte blev då dålig trots allt =)  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0