Dagens roligaste

En dag kvar, sen SPORTLOV. Så jävla nice så det finns inte!! =D

Det roligaste idag var när jag skulle ta bilen och åka hem från skolan. På parkeringen står det några fordonskillar som försöker se coola ut samtidigt som dom står och studerar en bil. Typ tre bilar därifrån står min lilla bil och jag bestämmer mig för att förvåna dom lite. Haha. Inte för att skryta, men min baslåda är hyffsat bra ;) Så direkt när jag kommer in i bilen startar jag stereon och vrider upp basen nästan till max och höjer volymen lite. Jag sneglar lite på killarna direkt när musiken går igång så ser man deras förvånade och imponerade blickar riktas till min lilla kärra. Haha, ni skulle ha sett deras ansiktsuttryck alltså! Så jävla kul!

Aja, det där var väl kanske ett utmärkt bevis på att mina dagar inte är allför roliga ;)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

bara inse NV:are är bäst på allt! ;D

2011-02-24 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0