Vill slippa

Undrar vad jag kommer drömma om inatt? Fysiken kanske? Det skrämmande fysikprovet den 20 januari.. 
I nättras var det ju engelskatalet. Peter sa att jag inte fick framföra mitt tal som jag hade skrivit utan jag var tvungen att stå inför klassen och improvisera om ett ämne som jag inte visste ngt om. Jag fick panik och sprang därifrån och fick IG i hela kursen. Jag vaknade óch kunde inte sova på ett bra tag.
Eller kanske är det dags att drömma lite mardrömmar om biologin eller kemin? De kommer nog inom en snar framtid..Fy fan vad jag vill ha studenten och slippa alla jävla krav på att alltid prestera och vara duktig.

Har så sjukt dåligt samvete över att jag inte har pluggat något nu på lovet. Eller jag har skrivit ihop en del på projektarbetet, men kemin och fysiken då? Och engelskan? Åhhh jag är en dålig och lat människa. En riktig jävla soffpotatis.  

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0