Tvål, lussebullar, ägg och ljus

Idag på kemin fick vi färga och sätta till dofter till våra tvålar som vi gjorde för två veckor sedan! Min belv rosa med lavendel-doft =) Vet dock inte om jag vågar använda den, haha, det känns lite riskabelt att den fortfarande var gul av all natriumhydroxid (baskisk och frätande)...

På engelskan blev det inte överdrivet mycket gjort kan jag säga... Dock var det väldigt trevligt att sitta och lyssna på Jul hos Mange! "Alla dricker glögg nu!" Haha ;-)
Projektarbetet bjöd på lussebullar och lite diskussioner. Trevligt det med =)

Dagens paket ipaketkalendern var två vita äggkoppar :-) Så det blir till att köpa lite ägg och inviga dem!

Nu ska jag tända lite ljus, mysa ner mig i soffan och få lite plugg gjort!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0