Tredje advent

Idag är det dags att tända det tredje ljuset i ljusstaken. Även fast allt känns som att det går så himla fort, så tycker jag att det var en evighet sedan man tände första ljuset. Men det är ju bara två veckor bort.


Tredje advent 2011 ska spenderas bakis i sängen med datorn i knät och en massa serieavsnitt tror jag nog bestämt! Först ut är gårdagens och dagens avsnitt av Julkalendern. Efter det blir det nog lite Desperate Housewives. Fram emot eftermiddagen kommer jag ha ångest över att jag inte har pluggat så då antar jag att skolböckerna åker fram!

Kvällen igår var iaf kul! Vi gjorde lite julmat tillsammans, åt, drack, spelade spel, snackade skit och efter det valde några att gå ut. Jag och Adam stannade dock kvar hemma. Även fast jag inte tyckte att jag var så full igår, så har jag en sådan hejdundrande huvudvärk. =( Men den hoppas jag ska gå över snart!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0