Torsdags-tankar

Torsdag! Imorgon är det freeeeeeedag och bara en lektion står på schemat! NICE! Sen ska jag och Jessica bege oss till Tyglagret för att kolla lite tyg till Jessicas balklänning och efter det väntar lite jagande på stan.

Adam fyller ju år nästa vecka så måste hitta ngn lämplig present till honom... Hoppas inte att jag kommer ha en sådan panik över det i år som jag hade förra året! 

Idag och imorgon ska jag försöka få så mycket plugg gjort som möjligt så att jag med gott samvete kan gå på lite "Vintermys" på lördag kväll och inte sitta där och ha panik över att jag har struntat i plugget.
 
Hade ju inte varit helt fel att äta lite gott, dricka lite glögg och sprit med trevligt folk, umgås och spela spel! Men då gäller det att jag  lägger ner lite tid på svenskan, engelskan och ridningen!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0