Tårtkalas

Idag var det som sagt hoppning som stod på schemat. Först lite cavalettibommar, sen en liten studs följt av ett litet högre hinder och mot slutet av lektionen avancerade vi vidare mot att hoppa en hel bana bståendes av 7 hinder...Jobbigt för hjärnverksamheten måste jag säga! Dessutom var jag den ryttare som fick rida först så jag hade ju ingen jag kunde titta på innan... Men, men. Banan kom jag ihåg iaf! 


Dock så kan jag ju säga att hoppningen gick sådär... Rinja gick från galopp till tvärnit framför ett hinder och jag gör världens finaste akrobatikkonst och landar slutligen in i hindret. En MYCKET trevlig upplevelse för min svanskota kan jag lova! Vet inte hur jag ska sitta i soffan för att den inte ska göra så jätteont :( Får väl glädja mig med att jag inte var den enda som åkte av eftersom två till även föll. Så det blir tårtkalas nästa gång. Haha! 

Tycker det är ganska komiskt att inte en enda har ramlat av under hela terminen förrens idag :-) Får dock se om jag kommer upp ur sängen imorgon. Nu ska jag knapra alvedon och värma min värmedyna och lägga den på min onda svanskota!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0