Smart!

Sitter och pumpar lite partymusik :-) Både idag och igår har det varit lite snack om treafesten den 21 dec. Fan vad nice det ska bli! Är grymt taggad redan nu, hähä.

Å vet ni en sak? Jag är så jävla smart! Min bläckpatron till skrivaren är typ slut så min skrivare skriver ut randiga dokument typ..var på Databyrån i lördags för att köpa en ny patron, men de hade ingen hemma. Leveransen var dock på väg, men de har ännu inte fått hem affären. Jag som behöver skriva ut en massa papper kommer på världens smartaste idé (kanske inte, men jag blev stolt över mig själv iaf... ;) Så vad gör jag; Jo, jag färgar nämligen texten i mina dokument å så kan jag skriva ut dom, för färgpatroner, det har jag gott om!! Hähä (Y) 


En annan rolig grej som jag upptäckte var att min ICA's drickyoughurt med mangosmak innehåller paprikaextrakt! Paprikaextrakt i en drickyoughurt med mangosmak, hur skumt är inte det??

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0