Slaget om Sverige

Säsongens första skumtomte är uppäten! Och god var den! Eller dom...hehe...kanske man ska säga. Stämmer lite bättre in på hur många skumtomar jag åt ;)   


Nu sitter jag och ser på "Slaget om Sverige". Tror att det kommer bli ett himla bra program. Påminner lite om "På spåret", kanske rent av för att det är just Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg som leder programmet? ;-)  


Imorgon väntar ridning och svenska. Hoppas att det blir lite dressyr på ridningen. På svenskan ska vi iaf börja skriva rapport, vilket jag älskar! Funderar på att skriva om kaffeindustrin och dess negativa effekter. Fick lite mersmak av denna verksamhet då jag skrev ihop min text till projektarbetet imorse, så tror att det skulle kunna vara ganska spännande att göra en liten rapport på.

Man kanske ska ta och inhandla en kaffeplanta? Ganska charmigt ju =) Jag gillar lite större växer som typ halvt är träd. Jag har ju en palm, eller kanske man ska säga hade. Numera ser den mer död än levande ut :-( 
 

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0