Regn

23 december, dagen innan julafton och det regnar ute. Treligt julväder vi har!

Idag ska de sista julklapparna köpas, en till Adam, två till mamma och två till pappa. Ska möta upp Karin vid ca 13.15 på Öster å så ska vi gå och julhandla lite. Lite mer saker som ska fixas idag är att jag ska bestämma vad jag ska ha för kläder på mig ikväll, imorgon och på söndag kväll...Det lär bli ett ganska stort problem eftersom jag inte har några kläder...:(


Ikväll bär det av till farmor med Adam, Karin, Johan, Pappa och Birgitta. Det kommer bjudas på smörgåstårta och känner jag rätt kommer farmor skryta om sin förbannade julkola som hon har stått och kokat vid spisen i typ 5 timmar, eller vad det nu är.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0