Räkmacka!

Har haft det jättetrevligt ute hos far ikväll! När jag kom hit (ska sova här i natt) ställde jag mig och bakade upp pepparkaksdegen. Sen började vi koka kola och knäck. Såklart åkte jag på skitgörat att få klippa sönder papper somm kolabitarna sedan viks in i...Att jag ALLTID åker på det! Jag fattar det inte! Men resultatet blev superbra! :-) Vi hade tänkt göra ett pepparkakshus också, men tiden rann iväg. Ist gjorde pappa i ordning två räkmackor med ägg, gräslök, citron, räkor (såklart) och majonäs på. Mums!


Rökmackor är underskattade och så är även min pappa. Han är bäst och jag måste försöka skärpa mig. Eller nej jaä SKA skärpa mig. Komma ut hit till M-by oftare och bara njuta. Njuta av lugnet och njuta av att ha den bästa pappan i hela världen <3

Imorgon är det höstterminens SISTA skoldag. Så fruktansvärt jävla nice! Å slapp är den dessutom. Lite kemi och sen lyssna på några tal i engelska. Det bästa är ändå vetskapen om att det nu bara är en termin kvar innan jag och resten i NVNV09b kan springa ut på Wisby Strand och bara vråla av lycka!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0