Piece of cake

Hej alla glada =)
Har precis duschat och fixat i ordning mig efter ett par timmar i stallet. Vi hade ju som sagt prov. Enbart fakta-frågor och HUR STORA SOM HELST! Typ "Skriv allt du kan om den lodräta sitsen, longering, löshoppning och visitering av hästen." Sen skulle man rita ut ridbanans vägar och sätta namn på sadelns och tränsets delar. Piece of cake =)

Piece of cake. Höhö

Efter det blev det lite longering i stora ridhuset. Jag fick ta mig an Diva. Det gick sådär..tycker det är skitsvårt att få hästen att stanna!! När jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt ridhjälmen i stallet, så det var bara att åka tillbaka och hämta den! Nästa vecka väntar hoppning på schemat!

Dagens julklapp var en liten kavel, som gör rutigt mönster i degen. Så nu blir det väl till att baka Pariservåfflor! Synd bara att jag inte tycker om sånna ;-) Kanske kan göra lite knäckebröd? Fick recept på farmors goda knäckebröd förra veckan, så kanske ska ta mod till mig att försöka? =)

Igår fick jag nagellack från Depend. En härlig mörk grön/grå färg. Superfin! 

Snart väntar lite svenska! Rapportskrivning!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Frida

Annars kan du göra tunnbröd ;P det kan du inte annat än älska :D

2011-12-12 @ 13:15:57
Postat av: Anna

Smaaaaaaaaaaart Frida!!! =) Du är inte dum du!

2011-12-12 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0