Oväntat

Godmorgon! Sitter just nu och ser på Timon och Pumba :-) Det är Disneydags på tvåan! Underbara, underbara barnprogram! Jag ÄLSKAR Timon och Pumba. Dessutom är det mycket bättre att se Timon och Pumba än att se Lejonkungen, eftersom den filmen är så sorglig :(

Dom regerar!

Dagens paket i paketkalendern var det mest oväntande hittils. Länge har jag gått och funderat på vad det tunga cylinderformade paketet har för innehåll och idag fick jag svaret - Ekologisk kokosmjölk. En minst sagt rolig present faktiskt! Inget som jag hade väntat mig. Så nu måste jag hitta ngt spännande recept så att jag kan änvända upp kokosmjölken. Tips?


Nu väntar snart ett medelpass på Friskis. Efter det blir det plugg tillsammans med Vinterstudion och efter det är det dags för att fixa till sig. Det vankas festligheter ikväll nämligen :-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0