Ny säsong

Säsong två av Desperate Housewives kan börja! En trevlig kväll väntar alltså framför mig. Kan inte förstå vad jag hade emot serien när dem började visas på TV. Kanske berodde det på att Karin älskade den och bara för att vara tvärt emot så hatade jag den. En mycket möjlig förklaring!


För övrigt kan jag meddela att jag är så in i helvetes jävla trött på personer som irriterar mig. (Kanske inte en så jättestor surprise, men ändå.) Som inte visar någon som helst uppskattning över det man gör. Som bara tar en för givet. Dom ska vara så jävla glada över att jag finns, engagerar mig och fixar och ordnar med allt möjligt. Och det sårar så in i helvete att man väldigt sällan får cred för det. Det verkar som om de inte inser hur mycket jobb det ligger bakom allt.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0