Njuuuuuter

Hej alla glada! Just nu är jag fylld med en underbar, fantastisk utomordentlig lättnadskänsla. Sista provet för höstterminen är avklarat. Sååååå skönt och underbart!! Det känns som om jag har skuttat fram ända sedan jag lämnade in provet till Jacob. Galet skönt!

Har varit en sväng på stan med Jessica och Elin. Mycket trevligt. Jag hittade en julklapp till Karin så nu är hennes klara och jag har bara mamma, pappa och Adam kvar. Vet dock ungefär vad jag ska köpa till alla tre.

Karins present, det ENDA hon önskade sig. Kul tjej!

Funderar faktiskt på att åka tillbaka till Öster för att köpa Adams present, nu när jag har fått tänka lite. Då kan jag passa på att slå in dem ikväll hemma hos pappa eftersom jag inte har något papper, snöre eller juletticketter i stan...Fridas och Danielas presenter är också klara och ska slås in, om jag orkar ;)
Mammas och pappas presenter får vänta på att bli inköpta tills Karin och jag ska gå på stan på fredag! Myyys!

Av Jessica fick jag ett halsband med en sån där skön böjbar uggla! Nice!! Superdupernöjd :-) Den andra presenten hade hon glömt i Östergarn, så den får jag imorgon!

Paketkalendern innehöll ett silvrigt nagellack från Depend. Skitsnyggt och neutralt liksom. Jag vet att jag redan har fått nagellack i kalendern, men det gör mig inte ett smack! Jag älskat att kunna ha lite valmöjligheter!

Veckans ordspråk: (vet att jag glömde det förra veckan...hehe har inte kommit in i rutinen än..)
"Varför kallas det rusningstrafik, när ingenting rör på sig?"  -  Robin Williams

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0