Luciatåg

Har varit hemma ett tag nu efter en faktiskt ganska bra fysiklektion och ett obligatoriskt Luciatåg nere på Wisby Strand.

Luciatåget var helt okej, dock störde jag mig på att lucian stod med huvudet vridet i 90 grader till höger typ hela tiden och att många tärnor hade för korta lucialinnen så att fötterna och halva vaden (typ) syntes. Fult, fult fult! Dessutom var flera av linnena skrynkliga. Man ba: har du hört talas om strykjärn eller?? Annars så var dom bra =) Hade dock velat höra "Gläns över sjö och strand" plus överstämman till den låten. Den är ta mig tusan inte lätt att sätta, tro mig, jag har försök, utan att lyckas...

/Anna


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha ja.. det är inte så lätt alltid med lucia xD

2011-12-13 @ 12:56:23
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0