Ljusmys

Dagen fortsätter med lite plugg. Ska få färdigt projektarbetet, sammanfattningen till ridprovet och labbrapporten, om jag hittar på ngt klokt att skriva vill säga...hahah. Det är ju inte så ofta man förstår vad det är som vi håller på med under våra kära kemilabbar!


Samtidigt står TV:n på och visar Vinterstudion såklart. Jag vet inte varför, men det är något speciellt med André Pops. Kan inte sätta ord på vad, men något är det. Tyckte att han kunde vara SVT's julvärd i år igen, men det tyckte tydligen inte SVT... :(

Hur fan kan man välja Kalle Moreaus före denna mys-pys-kille? För mig är det TOTALT obegripligt!!

Dagens julklapp i kalendern var för övrigt ett vitt blockljus format som ett klot! Ska sätta eld på det så snart som jag har eldat upp lite andra ljusstumpar som behöver gå åt! Just nu har jag fem olika ljus brinnande samtidigt.. Hehe =)
 
Så jag sitter här och har lite ljus-mys med mig själv. Det är en av de bästa sakerna med denna årstid - att få tända ljus när det är ruggit väder ute. Mysfaktor = stor!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0