Linkande sjörövare

Just nu sitter jag och har så sjukt galet ont i min högra höft. Har ingen aning om varför eller vad jag har gjort. Det var bara något som jag vaknade upp med imorse...Å när jag gick på stan idag efter skolan blev det 20ggr värre. Så om ni såg någon som linkade fram som en sjörövare på träben så var det väl jag...

Behöver jag säga att jag INTE hittade en julklapp till Jessica? Tror inte det va... Så det får väl bli morgondagens mission innan jag åker ut till mamma för att göra lite julgodis! Vi ska bland annat göra snöbollar, bountybollar, brända mandlar, någon sorts tryffel, någon sorts kola, typ snickers å lite annat =) Hoppas att hon har julskivan laddad för jag är pepp!

Kvällen kommer bjuda på fysikplugg och Desperate Housewifes! Är snart klar med andra säsongen! :-) Har även finalen kvar av "Americas next tog model - All star" att se. Så kanske blir det med!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0