Kunde inte sova

Har varit vaken i drygt två timmar nu. Legat och försökt somna om, men då det inte gick beslutade jag mig för att sätta på datorn och se ett avsnitt av Desperate Housewifes. Det är så jävla kallt i min lägenhet och särskilt i sovrummet. Väggarna och fönstren är inte superisolerade kan jag säga...så det är inte jätteroligt att ha sängen precis nedanför ett fönster...Har en grym träningsvärk också by the way.

Om två timmar är det fyikprov, sen julklappsshoppning med Jessica och sen ut till pappa för att koka knäck och kola samt montera och dekorera ett pepparkakshus och förhoppningsvis hinna med och baka ut pepparkaksdegen som jag köpte förra veckan.


Nej, tror att jag ska ta och pallra mig upp ur sängen nu.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0