Känslan av att kunna bocka av saker

Känslan som infinner sig när man kan bocka av en massa saker på en lista är fullkomligt, fullkomligt, alldeles underbar! Idag har jag till exempel bockat av två saker på listan som jag lade upp igår, nämligen ridprov och rapport i svenska (som jag skickade in för 2.5 timme sedan). Dessutom har jag bockat av hela kursen i svenska C! Ingen mer svenska i hela mitt liv! Yey!  

Just nu sitter jag och ser ett avsnitt Desperate Housewifes samtidigt som jag bloggar här =) Den kvinnliga simultanförmågan är på topp! Hehe :-)

Tycker faktiskt att jag är värd en slapparkväll med lite te, kanske jordgubb- och vaniljpaj samt en massa serieavsnitt, har ju fått tre stora saker överstökade idag :-) Cred till mig (Y)

Imorgon väntar luciatåg nere på Visby Strand. Jag hoppas innerligt att dom är bra..Eftersom det ligger utanför skoltid. Dom kunde väl ha laft det klockan åtta istället för klockan 10 för då hade vi sluppit genomlida den förjävliga fysiken!  


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0