Julgran och pepparkakshus

Tidigt imorse åkte jag ut till Mästerby för att klä granen med Karin. Det tog ca 20 minuter för oss att trassla ut ljusslingan...Ett riktigt IQ-test kan man kalla det! Slutresultatet blev iaf riktigt bra och vi är väldigt nöjda båda två:-) Vi satte även upp lite tomtar, stjärnor, glitter och annat krafs runtom i köket och vardagsrummet, så nu är det lite mer julfeeling hemma =)
Efter lite mat i magen satte vi sedan igång med att montera pepparkakshuset som jag och pappa inte hann med i tisdags. Jag fick äran att dekorera hela eftersom Karin skulle till en kompis vid 2-tiden. Nice!

Om jag får säga det själv så blev slutresultatet jävligt bra. Det bästa jag någonsin gjort!

Nu är jag i stan igen. Har städat lägenheten och ser på Project Runway. Dagens julklapp var tre ansiktsmasker. En choklad, en jordhgubb och en vanlig anti aging. Hmmm., vet inte riktigt hur jag ska tolka att mamma ger mig sådana ansiktsmasker...hehe.

Igår vart det lussebulle-te från Kränku. Doftar ljuvligt!! Har inte hunnit testa det än men ska nog göra det lite senare.


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0