Inte långt kvar nu

Imorgon är det äntligen fredag. Endast fyra skoldagar återstår tills det efterlängtade jullovet! Eller jag vet inte om man kan kalla det för fyra dagar ens. Imorgon börjar jag 8.00 och slutar 11.40, på måndag börjar jag 8.00 och slutar 10.45, på tisdag börjar jag 8.00 och slutar 9.20 och på onsdag börjar jag 9.40 och slutar typ 14.00 kanske. Inte så mycket tid kvar i skolan alltså som ni märker =)

Imorgon efter skolan ska det inhanslas julklappar till Jessica! Har fått en önskelista av henne så får se hon jag kan uppfylla hennes önskemål.

Eller så lurar jag henne totalt och köper något HELT annat. Hehe :-) Vad det blir lär hon upptäcka på tisdag så vi ska ha vår julklappscermoni :-) Myyyyyyyysigt!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Är Frida och jag med på det här med julklappar? Vi kom fram till att vi skulle det och jag tror att Frida pratade med Jessica om det :P Men det verkar inte så, så vi kan skippa det:)

2011-12-15 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0