Håll i hatten!

Dagen började tidigt då jag vaknade när älsklingen gick till jobbet, 06.42 typ. Lyckades på något sätt somna om och vakna när klockan ringde kl 9.00 - dags att hänga på låset på mellandagsreans fjärde dag! Håll i hatten, jag hittade ett par svarta jeans på BikBok! Dock inte på rea, såklart. Men de satt som smäck! =)

Efter 1.5 timmes springande på stan åkte jag till Maxi för att köpa dinkelmjöl så att jag kan göra knäckebröd i eftermiddag! Ska snart åka ut till Mby och leka med Karin =)

Ikväll blir det tacos med henne, mamma och pappa. Fattar inte varför mamma och pappa envisas med att göra det tsms. Mamma är ju bara sur hela tiden och pappa färsöker alltid få allt så perfekt som möjligt.

Har även hittat min badrumsmatta!! HAHAHAHAH! Den låg på marken nedanför min trappa.. ;-) Jessica fick av någon konstig anledning för sig att slänga ut den i söndagskväll...hehe :)

Dessutom har jag hunnit med att jaga farbrors soptunnor runt hela kvarteret...Det blåser ganska mycket idag...haha

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0