Grymma kvinna

Idag har Daniela gjort mig mycket besviken.
På fysiklektionen förklarade hon att skumgodis är det godis som är värst för miljön...å här sitter jag med en hel påse skumtomtar i skafferiet och samtidigt suktar efter riktigt färska skumbananer och rosa och vita stora skumnappar som finns längst till höger i lösgodishyllan på Ica Maxi

Den kvinnan kan ju glömma att jag kommer ändra mina preferenser när det gäller godis!

Dessutom lägger hon ut en hel lista på Facebook där det står att mina favoriter som exempelvis kolabönor och vingummi innehåller löss. Även gräddkola, bananchips, yoghurtöverdragna nötter och yoghurtöverdragna torkade frukter som jag också älskar, innehåller löss de med. Som om hon inte har förstört mitt liv tillräckligt så skriver hon även att kexchoklad, fudge, dumlekola, rollo kola och mars som jag mer än gärna äter, innehåller härdade fetter. 
Grymma kvinna! ;)

/Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0