Fredag

Asså, hur länge är det normalt att man har ont i huvudet efter en rejäl fest? Och hur många dagar efteråt är det vanligt att man mår illa? Iof vet jag ju inte om det är på grund av festen som jag mår som en påse nötter, det kan ju vara ngt annat skit som jag har i kroppen...

Idag vaknade jag upp i Mästerby. Karin var borta. Men det dröjer inte sååååå länge tills jag ser henne igen. Sportlovet! Myyyyyyysigt! :-) Få se deras nya lägenhet å bara ligga på soffan uppe i vinterlandet och slappa. Fest blir det väl också. Och shoppning antar jag =) Ska bara snacka med Adam om hur länge vi ska vara där uppe å sen ska biljetterna beställas!

Umeå

Har varit och förnyat mitt kort på friskis. Det blev en dyr historia om man inte har något jobb, vilket jag inte har...Men men. Var även en sväng på Maxi också för att handla. Jag var inte ensam...utan det var många fler än jag som tydligen behövde handla mat. Vassa armbågar i mejeridelen!

Efter det kom mamma hit och fikade lite. Vi åt clementiner, mitt hemgjorda knäckebröd (som typ är slut nu...så hiiiiiiiiiiiiimla gott) och mina pepparkakor.

Till det drack vi kaffe. Det blev trots allt en mycket trevlig pratstund! Vi snackade om mina mardrömmar om studenten (ja, jag har mardrömmar om att ingen betalar in den utsatta summan, att ingen bryr sig om något, att alla klagar på allt som jag har fixat och att alla tycker att jag har tjatat så mycket på dom att jag slutligen inte får vara med och ta studenten...), om lägenheter och flyttar, om kläder och om min födelsedag.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0