Fjärde säsongen

Eftersom fysiken var så deprimernade har jag ägnat kvällen åt  se på Desperate Housewives, dricka te och äta upp Adams gigantiska knäck. De små, vanliga knäckformarna var slut då han skulle köpa det, så det fick bli typ småkaksformar som han har fyllt med knäck ist...hehe. =) Ganska mäktigt, men det funkar absolut att äta! Tur att han sitter och spelar så att han inte märker att hans knäck snart är slut... Thihi

Är för övrigt inne på fjärde säsongen av serien. Superduper bra är den! =D

Funderar på att sätta ihop en liten resumé av vad som har hänt mig 2011. Lite bilder, lite text. En härlig (kanske) tillbakablick helt enkelt! Men det får bli morgondagens uppdrag! Nu ska jag fortsätta se på min älskade serie =) 

/Anna  

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0