En trevlig eftermiddag!

Har haft en riktigt trevlig dag hittills =) Om man bortser från fysiken då vi labbade :-) Vi misslyckades ganska totalt...hehe. Känns stabilt! (Y)

Iaf! Det trevliga började efter skolan då jag och Jessica drog till Tyglagret för att Jessica skulle kolla tyg till balklänningen. Medans hon fick panik i all röra satte jag mig ner i ett hörn med en bok med massa mönster i. Dock blev varken hon eller jag något klokare på tyg respkektive mönster... Men glada ändå tog vi min blå springare (bilen alltså) och begav oss in till Adelsgatan där varsin baguett väntade på Skafferiet!

Eftersom jag har namnsdag idag så fick jag välja vart vi skulle käka! Nice :-)
Resten av tiden fram till klockan två sprang vi fram och tillbaka från Adelsgatan till Öster för att jag skulle hitta en present till Adam. Tillslut hittade jag ngt som jag hoppas att han blir glad över :-) Jessica köpte även en julklapp till Louise och hittade ett riktigt fint balklänningstyg inne på Ateljé Anita. Men det blev inget tyg-köp denna fredag.
När jag sedan dumpat av Jessica vid busstationen, åkte jag vidare till Databyrån och köpte min svarta bläckpatron som äntligen har kommit =) Å nu sitter jag här hemma och ser på skidskytte. Nice!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0