Ekologiskt eller icke ekologiskt

Siiter just nu med en rykande kopp varm, äkta choklad. Med äkta menar jag att det är gjord på mjölk, kakao och socker och inte mjölk och oboy. Så sjukt gott och mysigt. Har varit lite småfrusen under hela eftermiddagen. Var väl fortfarande lite frusen efter stallet antar jag, för fy satan vad kallt det är i ridhuset!

Ska försöka hitta lite användbart material till min rapport i svenska som påbörjades idag. Det blir en jämförelse mellan ekologiska och icke ekologiska produkter. Spännande!

Dock så fattar jag inte hur den ska kunna bli så kort som Maggan sa. FYRA sidor hade hon föreslagit..min rapport i historia hamnade ju typ på 20 så jag behöver ju inte oroa mig för att det kommer bli för kort...hehe

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0