Blåsigt!

För den gotlänning som inte har märkt det så kan jag tala om att det blåser ganska mycket på Gotland nu! Min lägenhet är inte så jätte vind-motståndig utan man känner verkligen hur typ hela byggnadet "vinglar" till då det kommer en kraftig vindpust. Dessutom så drar det kallt från ventilationen ovanför soffan! Grrrr

Har sett lite på Idol, typ den första livesändningen i år av Idol som jag har sett. Sämsta jävla finaliserna på bra länge. Enligt mig alltså. Gillar inte rösten på någon av dem. Så det kvittar helt vem som vinner! Vart så icke-imponerad att jag har slagit om till TV4 fakta och ser en realityserie om typ livet på akuten i USA. Mycket mer spännande!


Funderar att snart inta sängläge och kanske börja se på filmen som jag laddat hem. Black hawk down. Går även på TV3 ikväll klockan 22.00, men lär inte orka sitta uppe och se hela så tyckte att det var bäst att ladda hem den och se den på datorn ist =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0