Balklänningsfunderingar

Nu är jag så jäääääääkla stolt över mig. Hehe =)
Jag har typ bestämt hur min balkläkkning ska se ut. Nice! Det blir en kombination av en bild på en bröllopsklänning och en "vanlig" balklänning. Galet snygg =) Den har dessutom blivit mer än godkänd av syster! *pustar ut*   

Nej, den ser inte ut såhär, så nu behöver inte bli rädda för den gigantiska kjolen...

Nu är det bara färgen som ska bestämmas. Tror att det kommer bli nåot år rosa/lila-hållet. Ska ta kontakt med min sömmerska som ska sy upp den. Har som mål att göra det innan jullovet är slut. För övrigt så hittade jag hennes namn under rubriken "De 150 personer som tjänar mest pengar på hela Gotland". Höhö. Respekt!   


Å så ska man hitta ett par skor också. Fy vad jobbigt! Blir nog ett par vita skulle jag tro. Med liiiiite klack och som ordentligt sitter fast på foten. Jag vägrar att tappa mina skor eller få skavsår och ont i fötterna på balen! Eftersom skorna med störst sannolikhet kommer bli vita så kommer kuvertväskan få gå i samma färg. 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0