Återställd!

Fan nu är man ju helt återställd ju! Toppen =) Huvudvärken är borta och jag känner mig frisk och kry som en nötkärna! Ska dock vänta en stund till innan jag sätter mig bakom ratten för att åka hem. Måste dra till affären också, så sjukt sugen på naturgodis! 


Veckan som kommer är gaaaanska innehållsrik. Följande ska hinnas med och genomföras:

  • Ridprov
  • Framförande av engelskatal
  • Luciafirande på Visby Strand
  • Älsklingen fyller år
  • Baka kaka till projektmötet
  • Göra en massa julgodis med mamma 
  • Inlämningsuppgift av rapport i svenska
  • Säkert en kemilabbrapport också
  • Gå på stan och köpa julklapp till Jessica samt se vad jag önskar mig själv

Kan ju dock glädja mig med att det bara är två jag-vill-ta-livet-av-mig-söndagar kvar innan det är dags för jullov! Stor tumme upp! 

/Anna   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0