Årets första julklapp

Det gick som en dans! Till klockan 10 idag var jag redo för att ta en vända till på stadens gator för att leta reda på Jessicas julklapp(ar). Igår trodde jag att det skulle vara kört, men med nya krafter begav jag mig ut i julklappsdjungeln igen. Och där, inne i en affär, på adelsgatan fanns presenten jag letat efter. Så nu hoppas jag fan att hon blir nöjd! Hehe.

Därmed var även årets första julklapp inköpt. Jag vet attt många redan är klara, men jag vet att jag kommer bli klar innan den 24 ändå, så jag har ingen panik jag ;-)


Snart ska jag bege mig ut till Roma för att ha lite julmys och julbak med mamma :-) Funderar faktiskt på att ta med kameran och dokumentera lite! Funderar till och med på att ta 12.40 bussen ut. Spar på bensin! (Y) Och bussförbindelsen mellan Visby och Roma är ju faktikst ganska bra 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0