Andra advent

God morgon på er! Kalendern idag visar att det är den 4 december, vilket innebär att min barndomsvän Isak Löthberg blir 18 år och vuxen! Eller vuxen var väl kanske att ta i, för det blir han nog aldrig haha. Men grattis iaf! =) I år innebär även den 4 december att det är andra advent.

Hade jag haft en ljusstake så hade jag tänt det andra ljuset nu, men eftersom jag inte har någon ljusstake så blir det inget sånt...

Idag är det även Jag-vill-ta-livet-av-mig-söndag. Fem skoldagar i sträck väntar, men eftersom vi inte har något speciellt denna vecka, såsom prov och inlämningar (förutom lite projketarbete och en labbrapport), så ska jag inte klaga! Veckan efter däremot, den kommer innehålla ridprov och en redovisning i engelska. Veckan därpå, förmodligen ett fysikprov och en inlämning av svenska-rapport. Men sen, då är det jävlar jullov! =D  

Snart, snart, snart, snart, snart!!!

Eftersom jag sitter i Adams säng just nu, har jag inte kunnat öppna dagens paket i min adventskalender. Därför kommer jag inte nu kunna säga vad jag fick, det får bli i ett senare inlägg! Igår fick jag dock en pennvässare till mina kajalpennor. Min förra vässare åkte typ in i dammsugaren...hähä...så det kan gå! ;-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0