Waves

För första gången iår har jag nu bränt mig i solen! Underbart :) Nästan så att man har saknat den brännande känslan lite ;) Men måste nog till affären och köpa lite Aloe Vera eller något annat svalkande... Det bränner verkligen! Men som sagt, man ska känna att man lever!

Höll mig kvar ute i solen i hela 1 ½ timme, på mage läsandes en bok, Waves. Tack och lov för att jag läste ut den idag, den var extremt "hoppig". Inte direkt en bok som jag rekommenderar, men för att få ett lite mer innehållsrikt blogginlägg så tänker jag skriva lite om den iaf :) Hehe
 

Den handlade om en familj som hade ett sommarställe vid havet. Förra sommaren hade den äldsta dottern, Charley, varit ute och surfat på natten och slagit i huvudet i en klippa och sedan dess har hon legat i koma på sjukhus. Den här sommaren, när familjen åker till sitt sommarställe återigen, bestämmer sig brorsan, Hal, i familjen att ta reda på vad som verkligen hände den kvällen då Charley var med om olyckan. Vad gjorde hon ute i vattnet på natten liksom? Genom hela boken så hoppar författaren mellan vad Hal gjorde förra sommaren, vad han gör den här sommaren och vad Charley gjorde förra sommaren och var hon ligger och tänker nu när hon ligger i koma på sjukhuset.

Nu ska jag försöka hitta en schyst ställning som jag kan sitta/ligga i utan att det bränner för mycket och sedan ska jag slänga på några avsnitt av The Vampire diaries!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0