Vampyr-period

Är nog lite inne i en vampyrperiod nu känns det som.


Cyklade ner till Almedalsbiblioteket vid ett-tiden för att leta reda på första delen av Twilight på engelska. Jag har bestämt att jag ska ge serien en chans till! Har ju sett halva första filmen, läst en tredjedel av boken och även laddad hem den som ljudbok. Inget har fungerat. Men jag ger inte upp! Om alla andra säger att "Åhh Twilight är så sjuuuukt bra" så kan jag ju bara inte strunta i att läsa den.


Har dessutom bara ett avsnitt kvar av The vampire diaries. Sen måste jag vänta till den 15 september innan det första avsnittet av tredje säsongen går att ladda ner :( Buhuuuu! Komer ju hinna glömma bort allt juh! Har varit så skönt när man kan sträck-se serierna för då är minnet så uppfräscht och man minns alla detaljer så mycket bättre! Men nu måste jag helt plötsligt vänta i mer än en månad innan nästa avsnitt och efter det kan jag bara se ett varje vecka! 
 

Måste ju bara tillägga att Stephen är så SJUKT JÄVLA SNYGG SÅ ATT MAN BLIR HELT GALEN!!! Dock så är han en ganska tråkig karaktär, hans bror Damen är dock sjukt mycket roligare.

Kanske ska tillägga att jag inte hittade Twilight på biblioteket. Så nu har jag laddad ner den i pdf.format så att jag kan läsa den på datorn :)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

15 september!? YES :D Det var så länge sen jag såg serien så jag nästan gett upp hoppet på säsong 3!

2011-08-08 @ 12:11:29
URL: http://fridaochdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0