Utvilad och bränd

Jag har en anledning till varför jag gärna sover lite längre nu när jag är ensam. Det är helt enkelt för att jag inte ska bli rastlös och få tråkigt. Därför slår jag ihjäl lite tid genom att sova. Men idag vill det sig inte. Kanske beror det på att jag har gått och lagt mig vid 11 varje kväll och sen sovit till, i genomsnitt, 10 varje dag. Nu är jag alltså utvilad och sömnlös denna morgon. Men men.

Min baksida är sjukt röd. Adam var och köpte denna flaska igårkväll:
 
En after sun med aloe vera. Hoppas innerligt att den är värd pengarna, i vilket fall så var den iaf sjukt svalkande vilket var extremt skönt på min rödbrända kropp. Känner dock att jag bör smöra in mig nu igen, men det är liiiiiite svårt att komma åt på ryggen :(

Fram mot tio så ska jag ta min cykel in till Öster. En sväng på H&M blir det eftersom jag såg att de hade rea på superduperbra nagellack (Y) Nu kostar de bara 39.90 ist för orginalpriset 69.90. Det vi gillar! ;) Bli också en sväng in på Norrbys Bokhandel för att köpa en bläckpenna som man man kan sudda bort.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0