Tvätt och grillning idag

Idag ska jag tvätta ännu mera! Wiiiie :) Har faktsikt absolut ingenting emot det. Lite roligare att tvätta i tvättstuga också eftersom man då får lite tidspress på sig. Man har ju bara tillgång till maskinerna i tre timmar, så det kan kännas lite tight om man har mycket som ska bli rent. Mest lakan och handdukar blir det idag, men även ganska mycket at Adams kläder som jag snällt nog sa att jag kunde tvätta.

Ikväll väntar dock en pain-in-the-ass-grillning hos farmor. Den årliga grillningen då vi sitter i bersån i hennes extremt välskötta trädgård (hon är med i trädgårdsamatörerna..) och njuter av hennes otroligt fantastiska matkunskaper. Allt ska vara så fin och perfekt och så ska vi alla sitta där och instämma och lyssna på när hon pratar som sina irriterande grannar som inte klipper gräset, som använder "hennes" uppfart att back in på när de ska upp på gatan, som ställer soptunnorna ute vid gatan ist för att ha dessa fula tunnor nere vid sig. Jag blir så in i helvetes trött på henne och hennes jävla gnäll.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0