Tumme upp

Idag mår min tumme lite bättre, inte mycket, men dock lite :) Natten var dock lång eftersom hela handen pulserade och gjorde svinont! Fick av plåstret för någon timme sedan och det var nog bra även om det började stört-blöda igen. Nu får såret iaf andas lite, var ju helt instängt förut. För hur lätt kan dte vara att göra plåster som andas om det måste vara en metallskena i dem? (Ifall om plåstret ramlar av och hamnar i smeten/muffinsen så kommer muffinsen pipa då den åker igenom metaldetektorn i packen). Inte särskilt lätt tror jag.

Nu känns det iaf lite bättre så tumme upp för det. Hähä

Ska iväg och kolla på en mobil snart. Har hittat en som jag vill ha. Samsungs senaste. Eftersom jag mest har läst om den på internet så har jag inte kunnat känna på den IRL. Så tänkte ta bilen och dra iväg till Elgiganten snart innan de sätnger =) Sen blir det ett besök på Kronans Droghandeln och Ica Maxi. 

Fan vad jag längtar tills jag kan få ha den i min hand! Fyra år sedan jag sist köpte en ny mobil, så det är väl verkligen på tiden för ett nytt mobilköp?? :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0