Seeeegt

Anledningen till varför jag inte har bloggat mer idag är för att internet har legat nere. :) Men nu verkar det fungera någorlunda igen så jag har börjat ladda hem lite fler Grey's Anatomy-avsnitt. Dock verkar det gå rätt trögt, så jag får försöka underhålla mig på annat sätt i ungefär 2 timmar till, enligt nedladdningsprogrammet. Seeeeegt!  


Var och handlade på maxi idag. Tycker gärna att kassörskorna kan fortsätta att slå in fel så att jag bara behöver betala 6.90 ist för typ 52.90 när jag handlar 12pack lokavatten. Hehe

Imorgon påbörjas sista jobb-veckan och en jävla massa ovala morotsmuffins väntar på att bli tillverkade. Hoppas att vi kommer på göra Lovely-muffins den här veckan, det var så länge sen jag fick göra sånna! :( Gastrokakor fungerar också, dom är riktigt roliga! 140 grammare hoppas jag inte på, får alltid panik i packen ;)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0