Onsdag

Sådär! Nu är jag pigg igen, somnade i lite mer än en timme för ett tag sedan. Vilket kanske inte var så smart eftersom jag då förmodligen inte kommer sova så länge imorgon... :(  

Hade ju planer på att komma in till Öster idag, vilket jag i och för sig gjorde. MEN... För det första så kunde jag inte ta cykeln eftersom Adam, som var på jobbet, fortfarande hade min cykelnykel eftersom han lånat cykeln förra veckan. Därför fick jag GÅ in till Öster.

Tog ca 30 minuter men var faktiskt ganska nice och dessutom fördrev jag lite tid. Ändå var det ganska irriterande när jag insåg att jag skulle bli tvungen att pomenera istället för att enkelt trampa den sträckan. Men jag ska väl inte klaga, eftersom jag fick lite motion. Är ju lite dåligt av den sorten nu när jag inte jobbar denna vecka.  

Väl inne på Öster så hade jag tänkt köpa nagellack på H&M. Fanns nagellacket? Nej, färgen jag ville ha, har tydligen många andra också velat ha, så jag fick gå där ifrån lite smått förbannad och en aningens irriterad. Dock hittade jag pennan som jag skulle ha. Tur att promenaden inte var alltför gäves!

Resten av dagen vet jag ärligt talat inte hur jag har spenderat. Såg på en kass film - Angus, thongs and perfect snogging.  

I och för sig kan kan jag inte helt hundra säga att den var dålig eftersom jag gjorde annat under större delen av filmen så jag kanske missade något viktigt.
Har bestämt mig för att gå igenom alla Adams mappar med nerladdade filmer...Det lär ju ta ett tag och säkerligen lär jag inte fullfölja det eftersom jag mestadels tröttnar mitt i varje film och stänger av.. 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0