Ny dag

Yes, yes. Ny dag - nya problem. Mina problem är väl inte direkt världsstora utan handlar mest om vad jag ska sysselsätta mig med i min ensamhet. Adam kommer ju om drygt sex timmar så jag har liiiite tid att slå igen. Men det ska vi nog kunna ordna!

Solen lyser ju idag med, så får väl tvinga mig ut i den trots att jag hatar det. Men, men. Jag är ju lika blev som ett lik så man måste ju offra sig...Blev faktiskt lite bränd igår! Wiiiiiiiiiieeee!! =) För den enda chansen att jag ska bli brun är att jag måste bränna mig först ;) Men ska nog vänta ett lite tag, någon timme eller så, eftersom solen är starkare då =D

Så innan dess blir det väl lite bokläsande eller något avsnitt av The Vampire Diaries!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0