Nostalgi

Gud vad jag har ont i huvudet hela tiden! =( Fattar inte vad det kommer ifrån. Det är ju inte särskilt varmt ute, snarare svinkallt för att vara sommar och dessutom tycker jag att jag dricker tillräckligt! Får väl ta en ipren och se om det hjälper.

Har köpt ridhandskar och beställt ridbyxor idag. Nice =) Fick även till en riktigt trevlig pratstund med far min. Det är man väl inte helt bortskämd med...

Imorgon blir det nog en sväng på stan tror jag. Måste köpa lite skrivblock till skolstarten. Kommer ni ihåg när man var liten och man älskade veckan innan skolan började eftersom då gick man på stan med mamma och köpte pennor, sudd, penvässare, linjaler, skrivhäften i alla möjliga roliga färger? Det var så underbart och mysigt, blir helt nostalgisk bara jag tänker på det! Kommer särskilt ihåg ett bänkpapper som jag köpte. Det var gult med giraffer :) Hade det på varenda bok under stora delar av låg/mellanstadiet. Och sen går vi ju inte glömma mitt pennfodral som ser ut som en ko - Biffen. Biffen använder jag faktiskt fortfarande, han är ju så sjukt gullig så man kan ju bara inte stoppa undan honom!   

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0