Insomniac

Jag lyckades inte somna inättras. Gick och lade mig vid 12, såg ett avsnitt av lost, stängde av datorn och slöt ögonen. Klockan 2 när Adam kom hem så var jag fortfarande vaken. Klockan 4 när Adam gick och lade sig så var jag fortfarande vaken. Klockan 7 när Adam somnade var jag fortfarande vaken. Jag har alltså varit vaken ända sedan klockan 10 igår förmiddags. Stört att det kan bli så. Tänker för mycket på allt och alla. Kollade faktiskt upp om det var fullmåne, men det var det inte. Så problemet saknar fortfarande orsak.
 
 

Eftersom jag gick upp vid sju så har jag hunnit med riktigt mycket idag!

  • Varit ute i Mästerby för att lämna och hämta lite grejer.
  • Åkt in till lägenheten igen och suttit och pysslat lite
  • Fått igång min mobil (!!!!!!!!!!)
  • Varit på sjukhuset
  • Tagit en lång och behövlig dusch
  • Sett massor på TV. (Eftersom jag har varit utan TV hela sommaren så uppskattar jag den enormt mycket nu, även om den bara visar en massa skit)


<3

Har även lagt över lite grejer på min externa hårddisk. FUnderar på att lämna in skoldatorn till itOffice (eller vad de nu hette) imorgon så att den blir fixad någon gång. För nu kan jag inte ha det såhär längre och jag antar att det är bäst att lämna in den innan skolan börjar på allvar. Har ju inte min stationära dator längre, så jag kommer bli helt datorlös i ett par dagar :S

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0