Heldoppade muffins :)

Fy fan vad jag har doppat muffins idag!! Idag var det dessutom lite knepigare eftersom dagens Lovely strawberry muffins var lite mindre än gårddagens så de var lite svårare att få grepp om då man skulle doppa dem i den vita tryffeln med jordgubbscrisp. Vet inte hur många små 65grammare som fick sig en heldoppning i tryffeln.. hähä. Sjukt med andrasortering fick vi iaf!

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Fryser apmycket hela dagarna, snoren rinner, ögonen rinner, huvudet gör ont och jag är sjukt trött :( Kan kanske bero på att det är ganska kallt i bageriet då man inte står i produktionen. På så sätt är det skönt att det bara är en arbetardag kvar :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0