Grey's Anatomy

Har börjat se den sjunde säsongen av Grey's Anatomy så att jag kan hänga med när den åttonde börjar på TV! Missade ju i stort sett hela säsong sju eftersom när den gick på TV så brukade jag antagligen sitta på MSN och prata med Adam, eller så var Adam hos mig och vi såg på film eller så var jag hos Adam och han har ju ingen TV. Men nu ska jag komma ifatt igen! Två avsnitt är avklarade :)

Idag känns det inte som om man vill göra så mycket. Det regnar ute och jag känner mig lite "småruggig" så det blir att koka en kopp te snart och sen spendera resten av dagen i sängen. Gud, jag kommer ju få liggsår för tusan! Den största delen av detta sommarlov har jag nämligen spenderat i sängen. Men, men. Jag vill ju inte åka till stranden, gå på stan eller nått annat så jag klagar egentligen inte.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0