Belåten

Efter två avsnitt av Lost så begav jag mig in till de lite mer civilicerade ställena av Visby - Adelsgatan och Öster. Mitt mål var klart och tydligt: Köpa tre block på Bokia; ett rutigt och två randiga samt att hitta min foundation på Åhlens. Nu, drygt 90 minuter efter min avfärd, sitter jag 242 kr fattigare men ändå belåten vid köksbordet och inser glatt att jag kan ju faktiskt få tag i de saker som jag behöver om jag verkligen vill. Somliga kan tycka att; "Vadå, några kollegieblock och en foundation, hur svårt ska det vara att få tag i det?" Men tro mig, om man heter Anna Olofsson och allt måste vara perfekt, så kan det vara svårt. 

/Anna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0