Söndag

Imorgon ska jag provjobba! Sjukt läskigt juh! Hoppas att dom är snälla mot mig iaf. Karin har ju sagt att dom kan vara lite sådär halvtaskiga mot nya, och speciellt sommarjobbare... :S Men men, jobb i tre dagar kan ge en bra slant iaf :)

Undrar om jag kommer börja hata morotsmuffins lika mycket som Karin gör? ;)

Igår avklarade man årets första grillning. Mycket trevligt hade vi ute i Sanda, även om det blev lite sent på slutet kanske. Men trevligt, det var det! =)

Idag har jag tänkt att plugga lite. Kanske kan jag låna min farbrors altan (han har åkt till fjällen med familjen) och sitta där ute och mysa i solen. Får se hur varmt det blir på eftermiddagen! =) Sen måste jag till Maxi och handla. Ska ju ha matlåda med mig imorgon. Fan vad jobbigt liksom, palla fixa sånt. Aja, det får bli en pastasallad typ. På tal om maxi, när börjar dom sälja lösgodis för typ 2.90kr/hg? Är det före eller efter påsk? 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0