Påsklunch idag

Godmorgon! Har legat i Adams säng och kollat ett avsnitt av GossipGirl nu på morgonen. Han sitter och geekar framför datorn och spelar ngt medeltida-dödar-spel typ.

Idag är det långfredagen. Jag och Adam ska ut till mamma på påsklunch. Jag tror att det kommer bli rätt trevligt faktiskt, bara om mamma sköter sig. Vilket jag innerligt hoppas att hon gör! Tror att jag ska ta med kameran och hoppas på lite fina påskbilder, om solen kommer fram!  

 
När är det man säger Glad Påsk till alla egentligen? Har ingen vidare bra koll på det. Var det igår, eller är det idag eller imorgon när man ska ge påskäggen?? 

Trots att det inte har blivit påskafton ännu så har jag redan fått mitt första påskägg. Fick det igår av pappa =) Å han hade bara fyllt det med sånt som jag tycker om. Duktiga pappa! <3 Vingummi, chokladägg, jordnötsrutor, sura bläckfiskar. Mums! Han är bjuden till Fårö över påskhelgen så han hade ingen annan möjlighet än att ge det till mig redan igår.

Han fick ett av mig också =) Ska ännu ge mamma och Adam sina. Köpte så jävla mycket godis igår. Så det hade kunnat räcka till fyra fyllda godisägg, men det skulle egentligen bara vara till tre. Så dessa tre är liiiiiiiite överfulla... hehe =) Var tvungen att sätta en gummisnodd runt. Fortfarande har jag kvar en massa godis som blev över. Det kommer bli way to much sugar and fat this easter....

Det här var typ jag när jag vandrade ut från Ica Maxi igår... hahah

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0