Pang boom - stupfull

Minst sagt skum kväll igår. Fy tusan vad dåligt man kan må.
Hamnade hos Conny vid typ 7 halv åtta tiden. En lugn förfest, precis som det ska va. Inget skrik och uppmärksamhetssökande folk. Satt i soffan, drack och hade det mysigt. Var lagom lullig, men sen vart jag helt plötsligt asfull. Hade inte en aning om vart den sista promillen kom ifrån, och jag har det fortfarande inte. Men kom, det gjorde den. Med dunder och brak. Jag tror att jag har skaffat mig min första minneslucka =) För jag hade suttit i soffan och helt plötsligt satt jag i taxin. Vi skulle ner till Hp, men Adam tyckte jag var för full och mådde för dåligt så vi åkte hem.

Han har skrattat åt mig hela morgonen. Tydligen beter jag mig jättekonstigt när jag är bakis =) En sak som är säker är att det dröjer innan det blir mer alkohol för mig... 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0